Објављено од стране: Milica | јул 7, 2010

Život je slikarsko platno. Baci na njega što više boja možeš


Život je prekratak da bismo ga trošili na nebitne stvari i ljude. Svaki trenutak nam je poklon koji treba najbolje iskoristiti. Biti srećan, to je jedini cilj u ovom životu. Živeti opušteno i bez predrasuda.

Često mislimo da naši snovi nisu ostvarivi, a zapravo i te kako jesu, samo mi nismo spremni da se borimo za ostvarivanje tih ciljeva. Jer, život je zanimljiv upravo zbog mogućnosti da se ostvare snovi. Ali, stalno smo prezauzeti obavezama i za sve imamo vremena, osim za sebe! Dok život teče, mi stojimo u mestu.

„Kada se najmanje nadamo, život pred nas stavi jedan izazov, da dokaže našu
hrabrost i našu volju za promenama u tom trenutku. Ničemu ne služi
staviti glavu u pesak kao da se ništa ne dešava, i izvinjavati se
govoreći kako još nismo spremni. Izazov ne čeka. Jedna sedmica je period
koji je dovoljan da odlučimo da li želimo prihvatiti našu sudbinu ili
ne.“ Koeljo

Ali, moramo biti hrabri, moramo se boriti. Jer ništa što vredi nije lako. Moramo bar pokušati. Kajanje zbog onoga što smo učinili može se umanjiti vremenom, medjutim, kajanje zbog onoga što nismo učinili nikada neće naći utehu. Ne postoji nemoguće u ostvarivanju realnih ciljeva.

Ja se radujem svakom novom danu i sreću tražim u sitnicama. Ustajem sa uverenjem da je Bog danas na mojoj strani, da je to moj dan. Ubedjujem sebe da kiša ne pada da bi me ponizila i vetar ne duva da bi mi nemilosrdno šibao lice. Jer znam da ako tražim Sunce samo noću, nikad neću saznati kako izgleda.

Slika preuzeta sa http://www.moja4zida.hr/cro/Interijeri/Art-View/Vesna-Zvonarevic

Responses

  1. Ono što nas održava su misli i nadanja da nam je čaša polupuna a ne poluprazna. Malo je takvih.
    Odličan tekst …


Оставите одговор

Категорије

