Објављено од стране: Milica | јул 26, 2010

Potrebno mi je…



Potrebno mi je mnogo sunca,
i to noću, jedno da me susreće,
jedno da zamnom svetlost baca,
u ponoru jednom dubokom,
jedno da nosim u ruci
kad od jada ne vidim prst pred sobom.

Potrebno mi je mnogo nežnosti,
i to svakog dana, i mnogo od milošte reči,
potrebno mi je primirje
izmedju srca i sećanja
izmedju neba
i bola koji pred njim kleči.

Potrebna su mi dobrodošlicom ozarena
lica mnoga,
i to svakog trena,
potreban mi je prijatelj i to što veći,
potrebni su mi mostovi viseći
preko mržnje,
preko nesporazuma nepremostivoga.

Responses

  1. Najlepša pesma na svetu!
    Postoji još jedna za koju sam gotovo sigurna da će ti se dopasti. Šaljem mejlom, a ti je uvrsti u svoju kolekciju ako budeš želela. 🙂

    • Predivna je zaista.. 🙂
      Hvala puno, ne sumnjam u tvoj izbor, verujem da će mi se dopasti. 🙂


Оставите одговор

Категорије

