Објављено од стране: Milica | септембар 1, 2010

Božije stope


Jedan je bogopoklonik dugo molio Boga da mu se pokaže. Najveća mu je želja bila da od Boga dobije obećanje kako ga nikad neće napustiti. Bog mu se naposletku pokaže i objavi mu:

„Obećavam ti da te nikada neću napustiti, da ću i u dobru i zlu jednako biti sa tobom.“

Poklonik je bio srećan. Osećao je Boga oko sebe, uz sebe. Hodajući po pesku obale znao se osvrtati da utvrdi ide li Bog uistinu za njim. I, stvarno, još jedan par nogu sledio je njegove. Srećan je i presrećan bio taj čovek i duboko zahvalan Bogu.

Ali, naiđoše tamni oblaci, i nadviše se nad njegovim životom. Svakojake ga nevolje snađoše. Koračajući po pesku vremena i osvrćući se, poklonik, duboko razočaran i zaprepašćen, ustanovi da ga Božije stope više ne slede. Video je samo jedan par stopala.

„Kako to da si me napustio sada kada mi je najpotrebnije?“ – jecao je čovek, kršeći ruke od očajanja. – „Kako si mogao prekršiti dato obećanje?“

Pa, ipak, nastavio je sa hodom.

I onda, jednog dana, opet se susreo sa Bogom, licem u lice.

„Zašto si me napustio u vreme nesreće i patnje?“ – izlanu taj čovjek. „Zašto nisi održao reč da ćeš uvek biti sa mnom?“

Bog se nasmeši i reče mu: „Kad si onomad primetio samo jedan par stopala, znaj da su te stope pripadale Meni, a ne tebi. Jer tokom tog teškog vremena, Ja sam te nosio u naručju!“

-Priča nadjena na internetu. 🙂

Оставите одговор

Категорије

