Објављено од стране: Milica | септембар 14, 2010

Ništa uvek znači nešto


Ono što doživljavamo kao stvarno, umnogome zavisi od toga šta smatramo stvarnim. Ponekad ne vidimo stvari koje su nam ispred nosa, a tražimo sreću negde daleko.. I, naravno, kada je ne nadjemo, uvek se razočaramo. Možda prevarimo sebe, ubedimo se da nije do nas.. Da je greška tudja, da smo sve uradili kako treba.

Ipak, ljudi se ne mogu doveka zavaravati. Dodje trenutak koji se zove spoznaja, čarobni trenutak kada shvatimo sve ono što nismo želeli.. Da je niko neko, da je ništa nešto!

„Mi neprestano težimo da izmišljamo stvari koje ne postoje, a odbijamo da vidimo velike pouke koje nam stoje pred očima“.

„Kad su nam velika blaga pred nosom, nikad ih ne primećujemo. A znaš li zašto? Zato što ljudi ne veruju u blaga“.

Responses

  1. Sviđaju mi se tvoja ramišljanja, mada su mi godine i iskustvo sve to već odavno rekli, ali lepo je sve to čuti od nekoga ko je dosta mlađi (pretpostavljam po slici). Oprosti ako grešim.

    • Hvala, pa i ja mislim da sam dosta mladja. 🙂 Imam tek 17 godina.


Оставите одговор

Категорије

