Објављено од стране: Milica | септембар 17, 2010

Ljudski je grešiti


Svi mi svakodnevno grešimo. Neko više, neko manje. To nije ništa strašno, niti strano bilo kom ljudskom biću. To što smo napravili greške (ili ih još pravimo) ne znači da smo mi greške. Jer, kako bi saznali šta je ispravno, ako prvo ne bismo pogrešili? 🙂
Ipak, ne treba ići iz krajnosti u krajnost i tim svojim greškama povredjivati druge!

„Možemo u životu činiti svakakve greške. Izuzev jedne: one koja će nas uništiti“.

Da bi znali kako da ne počinimo tu grešku, moramo da istražujemo, isprobavamo. Otkriti, širiti i upoznati sopstvene granice. Činiti razne stvari, čak i ako nam se čine ludim, besmislenim. Zapitajte se, kada ste poslednji put učinili nešto po prvi put? Šta je ono što već dugo želite, ali nemate vremena ili hrabrosti da to učinite? I kada je bolji trenutak za to nego SADA? 🙂 Probajte, možda se iznenadite osećajem.

„Ljudi ništa ne mogu da nauče iz priča, moraju sami da otkriju“. Ne vredi nekom pričati „veruj mi, znam to iz iskustva“, jer neće da ti poveruje dok sam ne proba, dok se ne uveri i oseti na svojoj koži. Tako je i bolje, jer se tako čovek gradi u ličnost, stvara od sebe čoveka, bira svoj put. 🙂

I za kraj, još jedan citat:

„Imaš dve opcije u životu: da nadješ svoj put ili da ga napraviš“. 🙂

Responses

  1. Milice, sve što zboriš je istinito… ali mnogo ljudi se plaši promena…

    • Daaa. I to je ono najtužnije, po meni!

  2. Uzvraćam posetu. Sviđa mi se razmišljanje. A mogu li ja nešto da dodam tom razmišljanju?… Hvala… Nikada nemoj ići putem kojim je neko drugi išao, jer ćeš stići tamo gde je taj neko želeo, a ne ti. Zato imaj svoj put da bi stigao svom cilju. Nešto slično sam napisao već u jednom svom post-u. Svrati češće, verujem da ćeš naći i nešto za svoju dušu.

    • Slažem se. Svako je drugačiji, ne postoje dve iste osobe. 🙂

  3. Tačno je to što si rekla Milice..
    Medjutim, postoji vreme za sve, pa i za pravljenje puta.Nemoj da propustiš svoje, jer retko se ponovi to vreme…

  4. Ljudski je gresiti ali nije ljudski ostati i ostajati u grehu…

    • Da.. Bitno je da shvatimo grešku i da je ne ponavljamo.


Оставите одговор

Категорије

