Објављено од стране: Milica | септембар 21, 2010

Do poslednjeg daha – Maja Marković


Ja tonem duboko u more bez dna
zbog tvog dodira
i letim visoko u nebo
sve do kraja svemira..
Sve drugo je lažno
i nije mi važno i da nestane
samo da nikada
ova čarolija ne prestane..

Ja nikada ranije nisam
tako silno volela,
sve ostalo bilo je senka
sto vremenom je bledela..
I spasa mi nema
plima se sprema, nek me poplavi
jer ovo sa tobom je više od sna
više od ljubavi..

Znaj, kada prodje sve
biću tu, bez promene
do poslednjeg daha u tebe verujem
i znaj da volim te..

Ja nikada ranije nisam
tako silno volela,
sve ostalo bilo je senka
što vremenom je bledela..
I spasa mi nema
plima se sprema, nek me poplavi
jer ovo sa tobom je vise od sna
vise od ljubavi..

Znaj, kada prodje sve
biću tu, bez promene
do poslednjeg daha u tebe verujem
i znaj da volim te!

Budna sam ovu ljubav sanjala
dugo tražila i čekala
i nakon svoh ovih godina u jedno sam sigurna
da sam svoju srećnu zvezdu pronašla! ♥

 

Оставите одговор

Категорије

