Објављено од стране: Milica | септембар 23, 2010

Ljudima se ne može ugoditi


Nasmejala sam se pa rekoše: – zašto si neozbiljna?

Zaplakala sam, pa rekoše: – zašto se ne smeješ?

Osmehnula sam se, pa rekoše: – pretvara se pred ljudima.

Ćutala sam, pa rekoše: – ne zna da govori.

Progovorila sam, pa rekoše: – puno priča.

Oprostila sam, pa rekoše: – kukavica, jer da je u stanju osvetila bi se.

Uzvratila sam nepravdu pa rekoše: – da je pravedna ne bi takva bila.

Onda sam shvatila da se ljudima ne može ugoditi. Jedni ćete namerno sputavati, drugi će prećutati kad ne treba, treći će reći i više nego što treba.. Možda ne postoji recept za uspeh, ali za neuspeh je definitivno: TRUDI SE DA UGODIŠ SVAKOM.

Ja sam ono što jesam, a ako mislite da sam vas razočarala, moram vam reći.. Nisam ja, već vizija koju ste stvorili o meni!!!


Responses

  1. Potpuno tačno… svi stvore viziju o nekome na prvi pogled, a kasnije se „silno“ razočaraju…


Оставите одговор

Категорије

