Објављено од стране: Milica | октобар 2, 2010

Zanemareni snovi, zaboravljene želje i neostvarene vizije


Jedan stariji čovek, u bolnici, je bio na umoru. Bili su to njegovi poslednji sati. U jednom trenutku je otvorio oči i uspeo videti nekoliko prilika koje su se skupile oko njegovog kreveta. Nije ih uspeo prepoznati.

Zatvorivši oči, upitao ih je: -Prijatelji, ko ste vi?

Jedna od prilika reče: -Mi smo tvoji zanemareni snovi, zaboravljene želje i neostvarene vizije. Mi smo sve ono što si mogao uraditi za života, ali si to propustio učiniti.

-Žao mi je zbog toga – reče starac – ali ipak cenim što ste se, uprkos mojoj nemarnosti i lošem odnosu prema vama, došli oprostiti od mene na kraju mog života.

Jedna od prilika se nagne i mirnim mu glasom odgovori: -Ne, mi se nismo došli oprostiti od tebe – došli smo umreti sa tobom…

* Ako se ne trudimo da ostvarimo svoje snove sada, možda nikada nećemo imati prilike da ih ostvarimo. Umreće jednog dana sa nama..

Responses

  1. divno rečeno… 🙂


Оставите одговор

Категорије

