Објављено од стране: Milica | новембар 3, 2010

Kad je gotovo, za mene tek tad je počelo…


Prošlo je dosta vremena od kada su nam se putevi razdvojili.. I dosta vremena od kada za tebe nisam pitala.. Sretali smo se povremeno po gradu, ali to su uglavnom bili kratki pogledi sa jedva čujnim znakom pozdrava, sa jednim stidljivim „ćao“.

Ranije sam se pitala kako je moguće da posle svega što smo prošli, nemamo (češće je bilo nemaš) hrabrosti ni u oči da me pogledaš, pa okreneš glavu.. Pitala sam se kako je moguće da je sve bila laž, samo slatka laž..

Ali sada, posle dosta vremena, više ne smatram kaznu što sam te upoznala, sada znam da je vredelo. Sva patnja, ljutnja, bes, razočarenje, doneli su mi i nešto dobro. Možda je to bila prekretnica u mom životu, pa je zato toliko bolelo.. Shvatila sam bitnu, možda jednu od najbitnijih stvari u životu baš zahvaljujući tebi.. Jer, stvarima se mora zadati udarac da bi se počele kotrljati..

Ti toga nisi bio svestan.. Mislio si da nije trebalo da ti oprostim i da nismo ni trebali da se sretnemo..

Jednostavno, ne želim da ti priznam sve ovo sada da nas ne bih dovodila u neprijatnu situaciju.. I onako je previše vremena prošlo, dovoljno da sada postanemo potpuni stranci. Nikada nisam stavljala znak pitanja tamo gde već stoji tačka.

Možda sada, iz ovog ugla, ne bi ni shvatio na pravi način, a meni je život i bez toga dovoljno komplikovan..

Žao mi je samo što ti nisi ništa naučio iz svega toga (a možda i jesi, ali ni ti nemaš hrabrosti da mi priznaš), ali ne krivim te, tu smo bar isti..

„Postoji dosta uspomena, samo što ih je neko naelektrisao i zakačio za naše trepavice, pa čim počnemo da mislimo na njih, peku nas oči“ – Matijas Malzije

Bar znaš kakva si moja uspomena..

Responses

  1. „Postoji dosta uspomena, samo što ih je neko naelektrisao i zakačio za naše trepavice, pa čim počnemo da mislimo na njih, peku nas oči“ – Matijas Malzije

    Izgleda da su ljudi zaista sve već napisali. 🙂

    • Izgleda.. Ponekad i ja imam takav osećaj. 🙂
      Ali, verujem da ima još puno toga da se kaže, samo treba da se nadje pravi način. 🙂

  2. Da bi nešto novo moglo da počne, nešto staro treba da se završi..uvek je tako bilo. Ali, ti to i sama znaš.Stavila si tačku i to je dobro za sve. Ne možeš promeniti tudje osećaje, ne ni njihove postupke, čak ni uticati na to da li i koliko je ko šta naučio iz odredjenog iskustva. Ali, bitna si ti, koja sa još jednim iskustvom,ne stoji, nego ide dalje.. 🙂

    • Tek sad vidim komentar. 😦
      U pravu si skroz, slažem se! Baš to, možda sam pala u trenutku, ali već sledećeg sam ustala, otresla prašinu i nastavila dalje.. 🙂


Оставите одговор

Категорије

