Објављено од стране: Milica | новембар 7, 2010

Sada znam..


Naučila sam, da mali svakodnevni događaji čine život spektakularnim.

Naučila sam, Bog nije učinio sve u jednom danu, zašto mislim da ja mogu?

Naučila sam, da je biti ljubazan važnije nego biti u pravu.

Naučila sam, da nikad ne smem reći „ne“ poklonu deteta.

Naučila sam, da mi je uvek potreban prijatelj sa kojim se mogu glupirati.

Naučila sam, da je ponekad sve što mi treba, nečija ruka za držanje i srce za razumevanje.

Naučila sam, da činjenice, ako ih ignorišem ili izbegavam, ne menjam.

Naučila sam, najlakši način da, kao osoba rastem, jeste da se okružim ljudima koji su pametniji od mene.

Naučila sam, da niko nije savršen dok se ne zaljubim u njega.

Naučila sam, da dobre prilike nikada nisu izgubljene, neko će se uvek poslužiti onima koje ja propustim.

Naučila sam, da ljubav, a ne vreme, leči sve rane.

Naučila sam, da se ispod svačijeg tvrdog oklopa krije neko ko želi biti voljen.

* Nađeno na internetu.

Responses

  1. 🙂


Оставите одговор

Категорије

