Објављено од стране: Milica | новембар 10, 2010

„Ko ne voli život, taj ga ni ne zaslužuje.“


Bog koristi samoću da bi nas naučio kako da živimo zajedno.

Koristi bes, da bi nam ukazao na neprocenjenu vrednost mira.

Koristi dosadu, da bi naglasio značaj pustolovine i prepuštanja.

Bog se služi ćutanjem, da bi nam predočio odgovornost govorenja.

Služi se umorom, da bi nam omogućio da uvidimo vrednost budjenja.

Služi se bolešću, da bi istakao blagodeti zdravlja.

Bog koristi oganj da bi objasnio vodu.

Koristi zemlju, da bi nam omogućio da shvatimo vrednost vazduha.

Koristi smrt, da bi nam predočio značaj života.

– Priručnik za ratnika svetlosti – Pauljo Koeljo –

Responses

  1. Bog se služi ćutanjem, da bi nam predočio odgovornost govorenja.

    Cudesan je Taj Bog i Krasan u delima Svojim…

  2. Znači i ti si verni čitalac Koelja..? Drago mi je ))))))))
    S vremena na vreme prelistam Priručnik, da se podsetim na ono što sam zaboravila, a treba mi..iz dana u dan.. 🙂

    • Da, obožavam ga. Pročitala sam mnogo njegovih knjiga u kratkom periodu pa sam se zasitila, zato čekam da prodje neko vreme i da se dobro uželim, pa se vraćam na njega. Izvrstan je! 🙂 P.S. Drago mi je da se i u ovome slažemo.


Оставите одговор

Категорије

