Објављено од стране: Milica | новембар 20, 2010

Krivi ljudi – Doris Dragović


Kapi sriće s naše sviće
sad se ka i vosak lade
nemam više svitla za te
nemam više kapi snage

Dani dodju, dani prodju
srce pušta na sve strane
dignu pozdrav, bace psovku
neki bivši dragi na me

Umorna sam da se meni sudi
a moju ljubav uzeli i potrošili krivi ljudi
i šta je zivot samo djir, malo ti malo svitla posudi
a moju ljubav uzeli i potrošili krivi ljudi

Tko si da mi tvoje priče
ovo malo duše cide
sve u ladni vitar ode
malo tvoje riči vride

Umorna sam da se meni sudi
a moju ljubav uzeli i potrošili krivi ljudi..

Responses

  1. Da, Doris Dragović… put u nostalgiju 🙂


Оставите одговор

Категорије

