Објављено од стране: Milica | новембар 25, 2010

Četiri sveće


Četiri sveće su polagano gorele…

Bila je tišina i mogao se čuti njihov razgovor:

Prva sveća je rekla:
„Ja sam MIR, ljudi me ne uspevaju sačuvati, nema potrebe
da gorim, mislim da ću se ugasiti.“  I odmah se ugasila.

Druga sveća je rekla:
„Ja sam VERA. Nažalost mnogi ljudi imaju površnu veru i
ja ih ne zanimam, nema smisla da gorim i dalje. “
Tek što je to izgovorila, dunuo je lagani povetarac i ugasio je.

Treća sveća je žalosno progovorila:
“ Ja sam LJUBAV. Nemam više snage, ljudi često
zaboravljaju na mene. I istog momenta se ugasila.

Nedugo zatim u sobu je ušlo dete:
„Šta je to?“ upitalo je dete. „Trebalo je da gorite do kraja.“
I rekavsi to, pocelo je plakati.

Tada se oglasila četvrta sveća:
“ Ne boj se, dokle ja gorim, moći cemo da upalimo ostale
sveće. Ja sam NADA.“

Оставите одговор

Категорије

