Објављено од стране: Milica | децембар 10, 2010

Leontina – Krila ♥


watch?v=JehUslZZCb8&feature=related

Odreži krila
jer to što mašeš nije let.
Ja dobro znam te,
ti uvek kažeš,
ovaj put je zauvek.

Sebe lažeš svaki put kad propadaš
uzalud bežiš, a samo meni pripadaš.
Odreži krila,
i pad se broji kao let.

Poseci trnje jer,
da se braniš ne ide.
Te tvoje oči, oči bez sjaja
već dugo ništa ne vide.

Ja na dlanu čuvam tvoju liniju
Pusti ljude da u prazno pričaju
Poseci trnje jer,
čuvam zvezde za tebe.

Ja te poznajem
zato ostajem
i u bajke još verujem.
Znam da zaplačem
da te dobijem
i da pomisliš ljubav je to.

Još na dlanu čuvam tvoju liniju
Pusti ljude da u prazno pričaju
Poseci trnje jer,
čuvam zvezde za tebe.

Ja te poznajem
zato ostajem
i u bajke još verujem.

Ja još uvek znam
da te zavaram
Samo misli da ljubav je to…

 

Responses

  1. Verujmo u bajke zauvek! 🙂
    Baš si me oraspoložila!
    Nisam znala za ovu Leontininu pesmu. Dopadaju mi se reči; baš su onako naše, ženske: bandoglave, beznadežne, iznad svega ljubavne.

    Dopada mi se i ova: http://www.youtube.com/watch?v=NYBFaEi_IJ0
    🙂 🙂 🙂

    • Daa, bajke su zakon! 🙂
      E, baš mi je drago, jeste reči su posebne.. 🙂
      Uu, i „Crno pa se ne vidi“ je prelepa, svaka na svoj način.. 😀


Оставите одговор

Категорије

