Објављено од стране: Milica | јануар 20, 2011

život je NIŠTA ako nemaš prijatelja.


Kad sam tužna, imam kome da spustim glavu na rame.

Kad sam srećna, imam koga da pozovem da mu to kažem.

Kad mi se ćuti, znam sa kim ću slušati tišinu.

Kad mi se peva, imam koga da aplaudira i smeje se sa mnom.

Kad želim da budem sama, znam ko će zatvoriti vrata.

..I da se nadam, razočaravam, smejem, patim, volim, molim, jedem, pijem, spavam, trčim, pevam, igram, putujem, glupiram, provodim, sanjam, maštam, letim, plivam, slikam, ćutim, šetam, svadjam i još milion stvari.. ZNAM DA IMAM SA KIM! I juče, i sada, i sutra uprkos vremenu i daljinama. Granice ne postoje.

Responses

  1. Samo da znaš i da imaš s kim 😀 .. i ovde 🙂

    • Jeeeej! Sad sam još srećnija!! 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  2. :)) ❤

    • Drago mi je da si se pronašla 😉 :* ♥


Оставите одговор

Категорије

