Објављено од стране: Milica | март 23, 2011

Što si stariji sve ti postaje jači osećaj za ironiju


Možda je život klackalica. Kada nam se čini da se neke stvari, na jednoj strani, kreću sa mrtve tačke do neba, nismo ni svesni da se druga istovremeno spušta do zemlje. Smena je neizbežna. Činjenica je samo da nikada obe strane nisu u vazduhu, do neba, niti obe dodiruju zemlju. Poput peščanog sata, samo je trenutak dovoljan da strane zamene mesta.
A mi, naravno, moramo biti uvek spremni na promenu.

Pošto je teško da izbalansiramo obe stvari, nema ravnoteže, da li, na kraju, ono što se spušta do zemlje vredi koliko i ono što se diže do neba, i obrnuto?

Sve to nema smisla, ali verovatne neke stvari i ne treba da imaju smisao.

 

 

 

Responses

  1. To je kao crno i belo, dan i noc… Da nema jednog ne bi znali ni drugo da cenimo 🙂

    • Pa tako je.. Šteta samo što ne umemo da cenimo dok ne izgubimo. 😀

  2. Milice, dobro si to uočila. Postoje naučne analize koje pokazuju da stariji rađe čitaju loše vesti. dok mlađi čitaju novosti. To je valjda tako priroda uredila… 😕

  3. Draga, draga Miličice 🙂

    • Hehe, jaoo Ivana, ti me uvek tako lepo oraspoložiš i nasmeješ! Hvala ti na tome! 🙂

  4. Postoji i ona stara izreka: „Dok se jednom ne smrkne, drugom ne svanjava“. Baš kao što se zemlja okreće oko svoje ose. Sve se vrti u krug. 😀

    • Da, da.. 🙂 Imala sam i to na umu dok sam razmišljala. 🙂

  5. I ti mene 🙂 Ti znaš da ja radim sa đEcom 😆 i omladinom i mnogo mi je drago kad je neko od vas tako dobar i pametan! 🙂

    • Hehe, pa hvalaa, hvala, trudimo se. 🙂

  6. Kamo lepe sreće Ivana da nam sva đeca razmišljaju kao Milica 😀


Оставите одговор

Категорије

