Објављено од стране: Milica | април 19, 2011

Ono što je moje


U današnje vreme sve vam polako oduzimaju. Pravo na ovo, pravo na ono, nešto uskraćuju, nešto naplaćuju.. Idem ulicom i čujem ljude kako psuju, pričaju sami sa sobom, razmišljaju na glas kako da prežive, a očigledno ih niko ne čuje. Prolaze pored njih neki sa gadjenjem, neki samo žalosno pogledaju, ali niko se ne zaustavi.

Tmurni pogledi, užurban korak, nigde „dobar dan“, osmeha još manje..

Zamišljam sebe za par godina i možda ne znam šta bih želela da budem, ali znam šta NE ŽELIM. Jednog dana ću i ja biti uslovljena ovim ili onim, žrtvovaću se za ovo ili ono, ali nešto neće moći da mi uzmu.

Osmeh, sećanja, optimizam, nadu,
borbenost, ljubav, kreativnost, snagu.
Snove, razočarenje, ljutnju, bes,
praštanje, tugu, svest

Responses

  1. Mico u mladosti se susrećeš sa svim lepim u životu, a kada nastupi zrelo doba ostaju samo lepa sećanja na mladost, i čoveka čeka robovanje ovom društvu. Često se čovek zadesi u situaciji da radi ono što mora, a ne ono što voli, ali Mico sve je to život. Ovo danas više nikada neće biti sutra, vreme leti i stari se polako..
    Pozdrav od Nenada 😉

    • Znam Nenade, ali to mi je nekako mnogo tužno.. Ne liči mi to baš na život jer ga ja zamišljam mnogo drugačije, lepše.. 🙂 Ali, to valjda sve ide sa godinama..
      Veliki pozdrav i tebi! 😉

  2. Milice, jasno je tebi već i sad da je život borba s raznim vetrenjačama, ali suštinski, shvatila si, možda i pre vremena, da je ono što imaš u sebi, tvoje jedino oružje. Dakle, samo napred, jer dobro se dobrim vraća. Iako je u ovoj zemlji puno toga što ovu narodnu mudrost pobija, ona valjda nije izmišljena.

    😀

    • Tako je.. Samo ono što imamo u sebi.. To jedino vredi.. A mudrost, nikako nije samo izmišljena! 🙂

  3. Mozes da mi napises temu Sve je tada pevalo u meni… 😀

    • Znaš kako, ja da bih nešto napisala mora to da osetim, proživim.. Jedino tada to ispadne kako treba.. Trenutno u meni sve peva, tako da možda i uspem da napišem, ali ne mogu da obećam ništa..
      Jedino ako nije baš nešto hitno, pa da se malo više potrudim.. 🙂


Оставите одговор

Категорије

