Објављено од стране: Milica | мај 18, 2011

Da sam..


„Da sam živela u nekom drugom mestu gde bih videla još ljudi, možda bi neki od njih učinio da na njega zaboravim.
Ali ja sam od detinjstva samo njega videla a od ono malo što je bilo drugih, neki su izginuli, neki se poženili, a neki otišli.
Sigurno da u drugim gradovima žive ljudi koji bi mi, još pre, izgledali savršeniji od njega.
Sada nijednog više ne želim.
Možda ću jedanput poći za nekoga čija deca ostanu siročad“.

Rastko Petrović – Ljudi govore

Responses

  1. To je savršenstvo od dela, ako smem uopšte tako nešto da izjavim. Za mene jeste. Ne tvrdi, ne nameće. Ta knjiga je i svet i svemir i u njoj se svako od nas može pronaći.

    • Nisam pročitala celu knjigu, ali mi se svideo odlomak, pa sam svakako planirala. Ali, sada, posle ovakve preporuke, potrudiću se da bude što pre! 🙂


Оставите одговор

Категорије

