Објављено од стране: Milica | мај 30, 2011

„Postati čovek je lepše nego postati kralj“ A.G.Matos


U ovim teškim vremenima, svega ima. Ali, sve manje pravih ljudi. Čovek je stvoren da napreduje, da se razvija, uči, voli, pati, a sve to u jednom cilju. Da bi postao čovek! A to nije toliko teško. Za to nam ne treba fakultet, diploma, novac, posebni uslovi. Potrebni su nam srce i duša; ono što svaki čovek već poseduje.

Kada to uspemo, bićemo na tronu. Ali ne na onom tronu na kome sede kraljevi i kraljice. Bićemo na tronu svoga srca, jer postati čovek je lepše nego postati kralj.

Responses

  1. Potpuna istina, ali je mnogobrojni ne shvataju, a ako je shvataju, ne prihvataju je.

    • Znam, uverila sam se. Ja sam srećna što ja shvatam, iako znam da ja sama ponekad nisam dovoljna.

  2. Nice

    Suz


Оставите одговор

Категорије

