Објављено од стране: Milica | јун 23, 2011

Sve zbog broja sedam.


Biti sam i biti usamljen nije isto. Tako?

Retko kad sam osećala da sam sama. Retko. Samo u onim najtežim trenucima. Mada, i tada bi me vrlo brzo razuveravali u tu glupu pomisao, odgurali bi to osećanje.

Ali često sam bila usamljena. Svojom „krivicom“. Umem tako da se osamim, čak i ako sam okružena ljudima. I to mi uopšte nije strano. Ne mora da znači da mi je tad loše, da sam tužna. Samo mi je tako nekad lepše.

U glavi imam svoj svet, puštam neke slike, vraćam filmove, i uživam. Ne puštam ono što imam, ili što sam imala, ili što ću imati. Samo se tako zasmejem, pitaju me šta je, a ja ćutim i smejem se. Ne bi shvatili ni da im objasnim. A i za to vreme mogu da uživam u drugoj epizodi. Ili čak smislim novu.

Obožavam da izmišljam priče, zamišljam stvari koje bih volela da se dese. Pa se smejem samoj sebi i odmahujem glavom. Znam da je to deo mene, jer moj broj je 7, a sedmice uživaju u sopstvenim mislima.

Responses

  1. …kad je vidju da se smije mlada svijet mi se oko glave vrti…

    …ocean…


Оставите одговор

Категорије

