Објављено од стране: Milica | јул 18, 2011

Začaran krug


Juče su me čekali, danas ja čekam.
Juče su me ispraćali, danas ja dočekujem.
Juče je mene bolelo, danas se smejem.

I sve tako u krug..

Misliš da tebe neće snaći isto što i ovog čoveka, onu ženu, to dete?! Nikad ne budi siguran u tako nešto. Kako se Zemlja okreće, tako i sve sa njom. Danas jesi, sutra nisi. Danas ti, sutra neko drugi.

I lepo i ružno, sve u isti koš. Pa se vrti, taman stane, onda dodje još.
I kad pomisliš, ovo ne mogu ja, sudbina ti odjednom baš to da.

Responses

  1. Trenutak samo, da udahnem malo ovog tvog mladalačkog poleta 😆

    • Hehehe, slobodnoo, izgleda da ga ima dovoljno. 😉


Оставите одговор

Категорије

