Објављено од стране: Milica | август 31, 2011

Priča o tri sina


Tri žene sretnu se kod bunara gde su došle po vodu. Zapričaju se o svojim sinovima.
„Trebali biste čuti moga sina! Kako samo prekrasno peva, kao slavuj!“
Druga žena se hvali: „A da samo vidite moga sina, kako je visok i snažan! Kada baci kamen uvis, on skoro dotakne oblake!“
Treća žena samo ćuti.

Na to je druge dve počnu provocirati: „A tvoj sin?“.
„Ne znam šta bih vam pričala. Moj sin je mlad, običan dečko, kao i mnogi drugi“.

Žene se upute kući noseći teški teret vode na glavi. Treća žena je i dalje ćutala osećajući se neugodno pored dve žene. Sunce je sve žešće pržilo, teret je bio sve teži. Odjednom žene ugledaju na ulazu u selo svoja tri sina.
„Počujte kako moj sin lepo peva!“, usklikne prva pokazujući na svog sina koji je sedeo na zidiću i zaneseno pevao.
„Pogledajte moga sina“, ushićeno će druga, „kako visoko baca kamen. Divota!“.

Treći sin potrči prema svojoj majci i uzme joj teški teret s glave i ponese ponosito.

Responses

  1. Milice, ovo je odlično! E, zbog takvog (ne)vaspitanja, kao i zbog puno čega još, danas imamo razmetnu i bahatu decu.
    Ti si treći majKin „sin“ 😆 , ljubi te majka, a i Ivana 🙂

  2. Da, nažalost.. Nisu deca kirva, nego roditelji..
    Hehehe, jesam, jesam.. 😀 Ljubim i ja tebe puno! 🙂

  3. Dugo trazim informaciju ko je autor ove price/pripovijetke.

    • Ja sam je pronašla na internetu, ali bez autora, tako da mi je žao što ne mogu da pomognem.


Оставите одговор

Категорије

