Објављено од стране: Milica | септембар 1, 2011

Da te nisaaam :)


Kad me neka žena podseti na tebe,
dugo ne mogu da pobegnem od sebe,
najbolje bi bilo da me nisi ni volela!

Brodovi su moji duboko u moru,
čujem te u skoro svakom razgovoru,
najbolje bi bilo da me nisi ni volela!

Da me nisi toliko shvatila
otišla bi i ne bi patila,
da me nisi toliko shvatila
bio bih srećniji

Da mi nisi toliko značila
ova noć bi bila drugačija,
da mi nisi toliko značila
bio bih srećniji

Noćas je na nebu samo jedna zvezda
najlepša je ptica ostala bez gnezda,
najbolje bi bilo da me nisi ni volela!

Nije lako dušo pregaziti reku
kad se skupi neka suza u čoveku,
najbolje bi bilo da me nisi ni volela!

😀

Responses

  1. Krasni stihovi. Uvek je bolje da se voli pa makar usledio i rastanak.

    • Naravno.. Bolje je voleti i izgubiti, nego nikad ne voleti! 🙂

  2. He,he ovo je još jedna od onih koju pevam na karaokama 🙂 😉


Оставите одговор

Категорије

