Објављено од стране: Milica | октобар 11, 2011

Žena


Jedan dečkić je upitao svoju majku:
„Zasto plačeš?“
„Zato što sam žena“ – odgovorila  mu je. „Ne razumem“ – rekao je dečak.
Mama ga je samo zagrlila i  rekla: „Nikada i nećeš“.
Kasnije je upitao oca: „Zašto mi se  čini  da mama plače bez ikakvog  razloga?“
„Sve žene plaču bez ikakvog razloga“ –  bilo je jedino što je tata znao reći.
Dečačić je odrastao i postao  muškarac, i još uvek se pitao zašto  žene plaču. Na posletku je nazvao Boga. Kad ga je dobio, upitao ga je: „Bože, zašto se žene tako lako rasplaču?“
Bog odgovori:
„Kad sam stvarao ženu morala je biti posebna. Dao sam joj ramena, dovoljno jaka da nose svu težinu ovoga sveta, a opet dovoljno nežna da mogu pružati utehu. Dao sam joj unutrašnju snagu da podnese porod i odbijanje koje joj toliko puta stiže od njene dece. Dao sam joj čvrstinu koja joj omogućuje da ide dalje kad svi drugi odustanu, i da se brine za svoju familiju za vreme bolesti i nevolje bez prigovora. Dao sam joj osećajnost da voli svoju decu bez obzira na sve, čak i ako ju je njezino dete veoma povredilo. Dao sam joj snagu da nosi svoga muža kroz njegove greške i načinio je od njegovog rebra da bi štitila njegovo srce. Dao sam joj mudrost da zna da dobar muž nikada ne bi povredio svoju ženu, ali povremeno testira njenu snagu i odlučnost da bude uz njega.

I napokon, dao joj je suzu da je isplače. To je samo njeno na korišćenje kad god joj zatreba“.

Responses

  1. […] ovu predivnu pricu nadjoh kod Milice: […]

  2. eh, prvo uradim pa pitam….. elem, svidela mi se prica toliko da sam jedan njen deo iskopirala i objavila kod sebe…. dodala naravno tvoj link, ali sam mozda prvo trebala da pitam…. 🙂
    nadam se da se ne ljutis ….!
    🙂

    • Hehe, taman posla.. Ne ljutim se naravno, čak šta više, drago mi je da ti se svidjaju pričice.. 🙂


Оставите одговор

Категорије

