Објављено од стране: Milica | октобар 16, 2011

Svetski dan zdrave hrane


16. oktobar je svetski dan zdrave hrane i obeležava se u mnogim zemljama u svetu u saradnji sa Organizacijom Ujedinjenih nacija za hranu i poljoprivredu.

Svi treba da shvatimo da je zdrava ishrana veoma bitna, kako za decu, tako i za tinejdžere, adolescente, mlade i stare ljude, bez obzira na to kojom se profesijom bave. Ako nam je smanjena   fizička aktivnost (a nama blogerima jeste 🙂 ) onda bi trebalo bar na ishrani da poradimo. I zato, ako pored sebe imate kesicu čipsa, smokija, ili nečeg sličnog, bar danas je zamenite jabukom, groždjem, šargarepom. Sigurno neće škoditi.. 😉

Responses

  1. Svi znamo, ali ne primenjujemo. Lenjost, navike… izgovora na sve strane. Ne mogu da se odreknem smokija iako jedem jabuke svaki dan 🙂

    • Upravo tako.. 🙂 Znam, te grickalice stvaraju zavisnost.. 🙂 Ja imam sreću da nisam toliko zavisna, više sam zavisna od voća.. Uh, sada bi mi dobrodošla breskvica.. 😉

    • Rekao bih: „I meni isto“, ali se plašim da me pogrešno ne shvatite… 😆 Hahahahahahahaha

      Nego, nešto razmišljam, ovih „Svjetskih dana“ ima toliko mnogo da će uskoro morati da se trpaju po dva, tri u jedan dan. Pa će onda da bude „Svjetsko prijepodne“ i „Svjetsko poslepodne“… Ali ako, treba slaviti što češće i što duže.

      Inače, zdrave hrane ima samo ovdje kod mene na selu (a i ovdje sve manje) a te jabuke iz Amerika, grožđe iz Makedonije i sl. su, plašim se, mnogo ne-zdravije od Smokija.

      Auuuuuu, što sam mračan jutros… Hladno ovdje, a ja loše spavao… Ne zamjerite! 🙂

      • Hahahahaha, ja te nisam shvatila pogrešno, nadam se ni ti mene.. 🙂
        Pa, dobro, da, u pravu si kad malo bolje razmislim..Zato da preciziram – jabuke, šljive, i svo ostalo voće i povrće IZ NAŠIH SELA. 😀
        A što se tiče „Svetskih dana“, šta da se radi.. Mora se nekako skretati pažnja na dobre stvari.. 🙂 (Mada nisam sigurna da pomaže) 😀
        Ma, nema na čemu da zameramo, naprotiv, razumemo te, užasno hladno je bilo jutro, a još ako si loše spavao, sve ti je oprošteno! 😆

  2. Umerenost u svemu pa i u grickalicama – a posebno u uvoznom voću i povrću!
    Slažem se sa stepskim Galebom, zdravije je pojesti domaći smoki nego uvoznu ribu, recimo ove godine made in Japan 😀

    • Slažem se i ja.. I lepo si pomenula, bitna je UMERENOST! 😀

  3. znaci, zakljucak ove rasprave: hranimo se zdravo, ali u se i svoje kljuse….!
    ha, kako mi ide zakljucivanje ?
    🙂

    • Hehehe, baš tako.. 🙂 Ide ti odlično! 😉

  4. Koristan tekst, koji nas opominje.


Оставите одговор

Категорије

