Објављено од стране: Milica | новембар 8, 2011

Strpljen spašen.


A neke stvari su jako jednostavne. Zapravo, mnogo više nego što nam se čini. Sami utičemo na to da se one zakomplikuju, pa da nas muče. Sami odredjujemo svoj put i svoja razmišljanja. Ako sebi u glavi postavljamo milion pitanja na koja nemamo odgovor, normalno je da ćemo se naći u haosu.. Pomutićemo osećanja, razmišljanja, odnose sa ljudima oko nas.. Zato je nekad bolje da ništa ne diramo. Jer koliko god da se mučimo da izadjemo iz tog haosa, on nas vuče, a sa nama povlači mnogo toga, što kasnije možda više nikada nećemo moći da vratimo. Život je isuviše kratak da bismo se godinama mučili i sami sebi stvarali „podstanare“ u glavi.

Čovek obično vidi stvari koje ne postoje, a zatvara oči pred očiglednim koje su mu ispred nosa. Pitam se zašto je to tako? Možda zato što je sam čovek po prirodi takav ili na to utiču neke više sile? Ne znam, ali i neću da se opterećujem odgovorom. Najbolje je nekad da dignite ruke i prepustite da stvari idu svojim tokom. Jer što se više trudite, sve je gore, pa vam bude još više krivo. Ovako, ne nervirate se, nadate se najboljem, ali ste spremni i na najgore i čekate da prodje vreme. Pa onda, kako god da ispadne, neće vam biti krivo.

Neke stvari jesu do nas, i ne možemo baš SVE da prepustimo sudbini (ko zna dokle bi onda stigli), ali ono što više ne možete da kontrolišete, utičete, bolje pustite. Postoji razlog zašto to u datom trenutku nije moguće i što više želite, činite se da se još više udaljavate od toga. Neka. Ako je zaista sudjeno, desiće se. Pa, makar i za nekoliko nedelja, meseci, godina..

„Nekad moraš da kažeš ne onima koje voliš.
Nekad moraš da prihvatiš poraz jer znaš da ako dobiješ bitku, nećeš dobiti rat.
Nekad moraš da se pomiriš sa tim da nešto nije sudjeno da se desi.
I nekad moraš da plačeš, a ne smeš dozvoliti drugima da vide tvoj bol“.

Responses

  1. Istina, često sami sebi iskomplikujemo život, a nepotrebno.

    • Nadam se da se to sredi sa godinama..

  2. Nažalost Milice, ne sredi se …:(

    • Žao mi je ako je tako.. 😦
      Ali, ja ću još malo da verujem.. To je jače od mene.. :/

  3. Hehe, ja sam sad, na primer ok, izukrštala sam mačeve sa utvarama i stvarnim i nestvarnim i idemo dalje, do sledeće bitke, taKO je to 🙂
    Žao mi je što nisi komentarisala onaj moj haos i to baš ovako, kako si ovo sad napisala, jer bih se odmah otreznila i jer dobro čini kad ti neko malo stavi prst u oko, tek da vidiš kako je to kad zaista boli 😆
    Ozbiljno mislim da mi je žao i žao mi je što nisam ovaj tekst pročitala koji dan ranije. Al’, i sad je dobrodošao 🙂

    Draga si mi Miličice, jako draga, mlado i pametno mo’e 🙂 i to ću ti uvek govoriti, pa da počneš i da se buniš :)**

    • Sad je i meni žao.. Znam kako je kad prave reči dodju kasnije nego što treba.. Ali, na kraju krajeva, nikad nije kasno..
      Bitno je da si sada ok, i da si SAMA uspela da raskrstiš to sa sobom. To je velika stvar.. 🙂
      Hvala, Ivana puno, i ti si meni nekako posebno draga.. Prvi moj prijatelj sa bloga.. 🙂

  4. Slažem se sa tobom, što više komplikuješ to je gore. Ne treba previše razmišljati.

    • Isključiti mozak, uključiti srce! 🙂

  5. *** Biti prijatelj Bogu svom *** Duša,duh i telo,sve je Božje delo * Malo po malo,zbog sebe pre svega,ja jesam,oprostiti i osobi što rekla si,ili rekao si da nikada mogao,ili mogla oprostiti nebi;ovako nešto predivno je u očima Božjim * Nema ljubavi veće od ovog : ~ položiti život za prijatelja svog ~ * Nečije srce je slomljeno zbog sela mog,a možda je to samo bol moj * Ovaj proces nije loš,biti u verovanju,jeste od prijatelja savršenog * Ja učiniti malo mogu tog,podeliti s tobom Isusa svog,a iskanjem očekivati isceljenje,zaborav i oprost,makar osobi jednoj * Na oči gleda čovek,u srce gleda Bog ; uvek sam s tobom sine moj * Pored zdravlja,radosti i sreće,od srca svog,želim ti da ostaneš uspešno nenadvladiv(a) u poslu i životu svom * Voli vas na nebu Otac i Bog *


Оставите одговор

Категорије

