Објављено од стране: Milica | новембар 12, 2011

Ako poželiš


Ako ikada poželiš ponovo da me vidiš,
da me susretneš, kao slučajno,
pogledaj se u ogledalo,
vidiš li te lepe oči?
Ja stanujem u njima.

Ako poželiš da me dodirneš, stavi ruke na grudi,
nežno me pomiluj, po licu pomazi,
Ja sam tu, u tvome srcu,
u tvojim grudima.

Ako poželiš miris moj da osetiš,
stavi ruke, šake, prste pred lice,
tu sam bio stalno, miris moj pod kožu ti se uvukao
i zauvek ostao.

A ako poželiš da me zaboraviš, nećeš moći.

Ne, ne možeš me zaboraviti, izbrisati iz sećanja,
Jer jedno drugom smo puno značili,
ne možeš me iz snova izbrisati
jer ja sam tvoj san..

Maksim Gorki

Оставите одговор

Категорије

