Објављено од стране: Milica | јануар 12, 2012

Vredni nas.


Uvek postoji par osoba za koje ste sigurni da ih je Bog baš namerno odredio da obeleže vaš život. I ne mislim na porodicu, već na prijatelje, ljubavi, pa čak i neprijatelje (možda sam upotrebila tešku reč). Svakim danom sam sve uverenija da oni nisu ušli u naš život slučajno. Neki možda više nisu sa nama, u našem okruženju, odavno nismo čuli za njih, niti ih videli, ali oni ostaju u našoj prošlosti i oni su delom zaslužni za ono što smo mi danas. Od svakog smo naučili ponešto, probudili su u nama neka osećanja koja ćemo zauvek pamtiti, radovali su se sa nama, tugovali i pomogli nam u nečemu. A to nešto, obično kasnije uvidimo. Ja već sada jesam, i mnogo mi je lakše zbog toga. Nema više kajanja, nema više razmišljanja, ništa nije uzalud. Sve i svi su vredeli. Nečemu.

Postoje oni koji i dalje vrede. Koji su tu, koji nisu otišli. Koji i dalje žive sa vama, koji vas ne napuštaju. I za koje ste sigurni da će biti tu bar ceo život, ako ne i posle. Njih je bitno prepoznati i ne puštati nikad, jer su oni deo vas. Oni vama pripadaju i vi njima, i njih niko ne može da vam uzme, i da hoće. To nisu obični prijatelji. To su oni pravi.

Responses

  1. Milice,

    so, so true! 🙂

  2. Oni su naši i mi smo njihovi 🙂

  3. Baš si lepo ovo rekla i fotke su super!:)
    šaljem ti jedan zagrljaj 🙂

    • Drago mi je da ti se svidja.. 🙂 Uzvraćam sa dva zagrljajaaa! 😉


Оставите одговор

Категорије

