Објављено од стране: Milica | март 23, 2012

Izazov :)


Pravila su sledeća:

1. Morate odgovoriti na 11 pitanja vašeg izazivača i postaviti novih 11 pitanja
2. Morate izabrati 11 ljudi i obavestiti ih da ste ih izazvali
3. Ne možete izazvati osobu koja je vas izazvala

Inače, izazov je preuzet od Tangoline, a cilj je da se malo bolje upoznamo. 🙂

A pitanja su sledeća:

1. U kom gradu živiš?
2. Tvoje omiljeno godišnje doba je?
3. Da li treniraš nešto ili imaš neki hobi?
4. Omiljeno piće?
5.  Da li imaš mesto u koje pobegneš kad ništa ne ide i koje je?
6. Kako zamišljaš sebe za, recimo, 5 godina?
7. Šta je za tebe najbolji provod? 
8. Šta prvo primetiš na osobi suprotnog pola?
9. Da li si zaljubljen/a?
10. Koji je tvoj glavni motiv u životu?
11. Veruješ li u sudbinu ili smatraš da je svako krojač svoje sreće?

 Izazvani blogeri su: 

1. Crna perla
2. Violeta
3. Indian Ocean Sailor
4. Tamara
5. Labilna
6. Nedodjija
7. Nenad
8. Obične priče
9. Tanja
10. Šunjalica
11. Zelena

Responses

  1. Evo me, ne’u da iyayivam druge blogere da mi ne bi mater 😀
    Zato ću ovde 🙂
    1. U kom gradu živiš?-Beograd
    2. Tvoje omiljeno godišnje doba je?-Jesen
    3. Da li treniraš nešto ili imaš neki hobi?-Nemam, pišem, čitam i to je to.
    4. Omiljeno piće?-Voda
    5. Da li imaš mesto u koje pobegneš kad ništa ne ide i koje je?-Moja soba.
    6. Kako zamišljaš sebe za, recimo, 5 godina?-Kao klimakteričnu babu 😀
    7. Šta je za tebe najbolji provod? -Moji prijatelji i ja, nebitno gde.
    8. Šta prvo primetiš na osobi suprotnog pola?- GUZU 😀
    9. Da li si zaljubljen/a?-Ne
    10. Koji je tvoj glavni motiv u životu?- Živi i pusti druge da žive.
    11. Veruješ li u sudbinu ili smatraš da je svako krojač svoje sreće?-Ne verujem, svako je šnajder svoj! 😀
    Eto 🙂

    • Hvala Zelena, svidjaju mi se odgovori.. Vrlo jednostavno i iskreno.. 🙂

      • Takva sam po celom teletu 😀

  2. Hajde da krenem iz početka:
    Odgovor 1:Obrenovac
    Odgovor 2: Proleće
    Odgovor 3:Hobi rad sa stolarijom
    Odgovor 4:Kafa ili Jack Daniels zavisi od prilike.
    Odgovor 5:Ne bežim,već se pretvaram u nemog posmatrača jer znam da mi ne ide.
    Odgovor 6:Neizvesno za predvideti,nadam se u nekom stalnom radnom odnosu.
    Odgovor 7:Struja i nafta,bez njih mnogo toga ne bi bilo.
    Odgovor 8:Lice,pa grudi.
    Odgovor 9: Uvek 🙂
    Odgovor 10: Porodica
    Odgovor 11: Verujem u sudbinu

    Eto Micika,predpostavljam da je to,to. 🙂 😉

    • Jeste, Nenade, to je to..
      Kao što sam i rekla, izazov je poslužio da bi se bolje upoznali.. Saznala sam i nešto novo.. Zadovoljna sam odgovorima, hvala! 🙂

  3. 1. U kom gradu živiš? Kalkuta, Indija
    2. Tvoje omiljeno godišnje doba je? Proleće/Leto
    3. Da li treniraš nešto ili imaš neki hobi? Pokusavam da se nateram da krenem na plivanje i jogu…a degustiranje nove hrane u Indiji mi je postalo hobi :).
    4. Omiljeno piće: Prosecco
    5. Da li imaš mesto u koje pobegneš kad ništa ne ide i koje je? Moj prostor, gde god bio:).
    6. Kako zamišljaš sebe za, recimo, 5 godina? Sa osmehom na licu i jos mnogo planova i ambicija, na nekoj egzoticnoj strani sveta.
    7. Šta je za tebe najbolji provod? Moji najbolji prijatelji i ja, bilo gde, pa cak i na skajpu.
    8. Šta prvo primetiš na osobi suprotnog pola? Energiju.
    9. Da li si zaljubljen/a? Da.
    10. Koji je tvoj glavni motiv u životu? Life begins at the end of your comfort zone.
    11. Veruješ li u sudbinu ili smatraš da je svako krojač svoje sreće? Verujem da svi imamo mogućnost da izaberemo kako ćemo se osećati i kojim putem želimo da idemo, jer sva snaga i moć leži u nama. Najteži zadatak svakog ljudskog bića je da preuzme odgovornost za sopstveni život.

    • Odlični odgovori.. Zavidim ti na mestu gde živiš i iskreno se nadam da će ti se ostvariti zamisao, tj. odgovor na šesto pitanje.. 🙂

      • 🙂 Hvala. Možeš slobodno da mi se pridružiš :).

      • Heh, ja bih volela.. 🙂 Ko zna, možda jednog dana.. 😉

  4. 1.Živim u mestu koje se nekad zvalo Modoš (Srednji Banat-blizina reke Tamiš)
    2.Moje omiljeno godišnje doba je zauvek :LETO
    3.Trenuno volim da pokušavam da nešto uradim u photoshop-u,
    mada bi bilo poželjno bilo da više šetam,odmaram…
    4.Sokovi ,mineralna voda,kafa
    5.Mesto bekstva su moje misli .
    6.Ne verujem da ću biti prisutna za pet godina,imam strah da su životi ljudi na ovim prostorima bez dragocene budućnosti.
    7.Najbolji provod za mene su lepa putovanja i srećne osobe.
    8.Prvo me privlači boja glasa,a onda ponašanje tih osoba.
    9.Nisam zaljubljena
    10.Moj motiv su sreća i zdravlje moje dece
    11.Verujem sudbinu, jer sam se uverila da mnoge okolnosti su isplanirali drugi umesto nas.

    • Hvala puno na odgovorima i nažalost u pravu si za neke odgovore..

  5. 1. U kom gradu živiš?
    Beograd, Palilula, Borcha City, naselje Greda, adresa… ae bre pali, šta te briga! 😛

    2. Tvoje omiljeno godišnje doba je?
    Leto, leto i samo leto

    3. Da li treniraš nešto ili imaš neki hobi?
    Treniram strogoću kod dece, hobi chat 🙂 Šalim se, ne treniram ništa, a chatujem uredno 🙂

    4. Omiljeno piće?
    Limunada sa dosta leda. Ili česmovača, samo da je ‘ladna 🙂

    5. Da li imaš mesto u koje pobegneš kad ništa ne ide i koje je?
    Zamislim sebe na jednoj ležaljci ispod suncobrana u Egiptu 🙂 Pali svaki put 😉

    6. Kako zamišljaš sebe za, recimo, 5 godina?
    Ijaoooo… nemam pojma, živim od danas do uveče, pa ako preteknem ujutru dobro je 🙂

    7. Šta je za tebe najbolji provod?
    Kafa sa drugaricama ili sestrom 🙂

    8. Šta prvo primetiš na osobi suprotnog pola?
    Pogled.

    9. Da li si zaljubljen/a?
    Ijaooooo Miliceeee… izgleda da jesam malo 🙂 Psssssst 😉

    10. Koji je tvoj glavni motiv u životu?
    Ne jedi govna, uzmi malo čokoladu, kad ti leeeepo nude 😀 Lupam. Radi samo ono što ti prija, dok ti prija. Prosto ki pasulj! 🙂

    11. Veruješ li u sudbinu ili smatraš da je svako krojač svoje sreće?
    Krojiš, šiješ, krpiš, pa se malo ubodeš na iglu, pa jaukneš, prokrvariš, zalečiš ranu i nastaviš dalje 🙂

    Odgovorila sam izazovu. Hvala tebi što si me pozvala 🙂

    • Hahahahaha 😀
      Nisam ni sumnjala da će odgovori biti drugačiji. 🙂
      Otkačena si 100%.. 🙂
      Hvala puno, i ne brini, čuvam tajnu. (Odg. na 9. pitanje) 😉

      • Milice, ja ti odgovorih iskreno. Ako nisam ooooooovde me seci 🙂 A ovo za odgovor br. 9…. Da nisi pisnula! To je tvoja i moja tajna 🙂 Hvala tebi na zabavi, baš sam uživala 🙂

  6. 1. U Beogradu.
    2.Leto!!!!!
    3. Pilates.
    4. Nes kafa! Džin tonok!
    5. Bežim u šetnju!
    6. Zamišljam sebe u nekim dobrim kolima, svakako boljim od ovih koje sad vozim!
    7. Najbolji provod? More, uveče!
    8. Ramena, poprsje i način na koji gleda!
    9.Aha!
    10. Life is good!
    11. Volim Boga. On vodi, ali mnogo toga moramo i mi sami svoj deo! Da li sam ti odgovorila na pitanje, ne znam. Ali tako vidim sudbinu!

  7. Milice i ja ću odgovoriti ovde. 🙂

    1. U kom gradu živiš? – Abenišbe ( Znaš gde je to? 🙂 )
    2. Tvoje omiljeno godišnje doba je? – Nemam omiljeno, zavisi od raspoloženja ili ih volim ili ne volim, znači nekad volim jedno, nekad drugo 😉
    3. Da li treniraš nešto ili imaš neki hobi? – Ne treniram, a nemam ni hobi 😦
    4. Omiljeno piće? – Gusti sok od jagode 🙂
    5. Da li imaš mesto u koje pobegneš kad ništa ne ide i koje je? – Obično odem kod sestre 🙂
    6. Kako zamišljaš sebe za, recimo, 5 godina? – Prestala sam da se zamišljam…
    7. Šta je za tebe najbolji provod? – Muzika + prijatelji
    8. Šta prvo primetiš na osobi suprotnog pola? – Figuru
    9. Da li si zaljubljen/a? – To mi teško ide, kao da sam operisana od toga… 😀
    10. Koji je tvoj glavni motiv u životu? – Moja deca
    11. Veruješ li u sudbinu ili smatraš da je svako krojač svoje sreće? – Ranije nisam verovala, ali počinjem da verujem da ima nešto… 🙂

    🙂

    • Hm, ne znam gde je taj grad.. :/
      Hvala puno na odgovorima, dopali su mi se.. 🙂

      • Sigurna sam da znaš gde je grad Niš (a bre nis bre 🙂 )
        laku noć… 🙂

  8. @Violeta: hahahaha, sad znam.. 😀 Sledeće godine ću biti student u tom gradu (nadam se). Laku noć i tebi.. 🙂

  9. 1. Od Bgda do NS-a sam, pa gde se zalomim. 🙂
    2. Svako u kom mogu da hodam bosa.
    3. Iz hobija najviše pevam, al ne napredujem ni najmanje. Ima njih par koji bi glavu, sluh i telo dali kao dokaz da čak i nazadujem. 😀 Pored toga volim i fotografiju.
    4. Kafa, vino.
    5. Kad ništa ne ide tad obično pobegnem od ljudi. Uvek sam blizu vode, makar to bila i česma u stanu. 🙂
    6. Zdravom i nasmejanom.
    7. Ples s prijateljima.
    8. Da li ima ili nema – ono nešto. I, naravno, guzu kad okrene leđa. 😀
    9. Da, ali ne uvek u ljude.
    10. Nemam motiv, puštam da me vetar nosi, kad me srce izda.
    11. Ubeđena sam da smo krojači i svoje sreće i svoje nesreće, samo selektivno prihvatamo odgovornost.

    p.s. izvini zbog čekanja, ali odgovorih na sve. BIlo mi je drago i na ovaj način družiti se s tobom. 🙂

    • Ma, nema veze Šunjo, bolje ikad nego nikad.. Evo i ja tek sad stigoh da ti odgovorim! Šaljem ti pozdrave 😀


Оставите одговор

Категорије

