Објављено од стране: Milica | мај 29, 2012

Budjenje!


Razmišljam nešto.. Da li čovek može da napravi listu svojih prioriteta? Da li može da razdvoji i da strukturira osobe, emocije, dogadjaje po jačini, važnosti? Može li? Ne može. MORA!

I to ovako: na 1. mestu ste vi, na 2. mestu vi, na 3. mestu vi, pa TEK ONDA svi ostali. Znam da ovo zvuči sebično, i da ljudi koji me poznaju ne bi verovali da ja ovo pišem, ali kada shvatite tu činjenicu, biće vam lakše. Niko na ovom svetu ne treba da vam bude važniji od vas samih. Ok, već čujem pitanja: „A moj dečko/devojka, brat/sestra, roditelji, prijatelji, moj pas, moja mačka, šta sa njima?“

Da biste pomogli svima njima, da bi oni uživali u vašem društvu, morate VI da budete dobro. Tako da se vraćamo na početak, na prvom mestu ste vi. Morate da se čuvate, pazite, ne smete da dovodite svoje zdravlje, svoj život u opasnost ni zbog čega, ni zbog koga. To je smešno, to je glupo. Čovek nije rodjen da bi bio sam, slažem se, ali čovek MORA da bude pomalo hedonista, pomalo sebičan da bi bio srećan, zdrav.

Zašto sve ovo pišem i apelujem na vas? Zato što ja nisam bila svesna toga, skoro su mi otvorili oči. I to oni od kojih sam to najmanje očekivala. Nisam shvatala, nisam razumela kako sve to funkcioniše, živela sam u uverenju da je čovek stvoren da bi pomagao drugima, doduše, tog uverenja se nisam u potpunosti odrekla, ali samo dajem više prostora, odušaka sebi. Zaslužila sam to, znam da jesam. Svako to zaslužuje. Niko ne treba da bude nečija marioneta, nečija igračka.  Jer znate dokle će sve to dovesti? Evo do ovoga, poslušajte, možda bolje shvatite šta sam htela da kažem.

Responses

  1. Pa ako ne volimo sebe, kako ćemo druge… Ako ne volimo sebe, kako možemo od drugih očekivati da nas vole… I još satiričan osvrt… http://thetransformationblog.wordpress.com/2012/04/01/tri-jahaca-apokalipse/

  2. Da, moraš da upoznaš sebe i da voliš sebe…
    Ali pazi, postoji i tu granica, kad previše razmišljaš o sebi a premalo o drugima onda nisi mnogo srećan 🙂

    • Slažem se i sa time, naravno da ne treba da se predje granica, niti da se ide na štetu drugih.. Samo sam mislila kad god možeš da ugodiš sebi, ugodi.. 🙂

  3. Velika istina… Samo sto sam ja uvek uspevao druge da volim vise nego sebe… A drugi opet mnogo vise sebe, zivot i svasta nesto sadrzajno… Da li ja ne umem da izaberem ili prosto nalecem na takve osobe… To samo Bog zna…

    • Vreme je onda da se to menja.. 🙂

      • To je ono sto nosim u sebi… Ne znam da li cu ikada to uspeti da promenim… Cak iako ce me to mozda skupo kostati… Jednostavno ne umem da ne volim do kraja i maksimalno… Eto, slomilo me to najzesce pre 6 meseci i dalje ne znam kako bih kalkulisao kada je ljubav u pitanju… Trudicu se da vise sebe volim, ali ne i druge manje… Pa sta mi Bog da…


Оставите одговор

Категорије

