Објављено од стране: Milica | јун 26, 2012

Još malo, još malo


Tako mi nedostaje čitanje svih vaših postova (mada uspem nešto u prolazu da opazim), čitanje knjiga, uživanje u raspustu. Tek što je počelo leto, a već žalim za izgubljenim prvim danima. Leto je ono što me potpuno ispunjava, očarava. Kada mogu da uživam u njemu, a za sada to nije moguće, bar ne u potpunosti. Zato što se spremam za jedan bitan korak u svom životu. Možda najbitniji. Duško Radović kaže: „U životu je dovoljno biti pametan samo dva puta: kada birate zanimanje i bračnog druga. Ko oba puta promaši, mora biti pametan celog života“. Ne planiram još da biram bračnog druga (mada, mogla bih da razsmislim o tome ako ne uspem u ovoj prvobitnoj nameri 🙂 ), ali htela, ne htela – vreme je da odaberem zanimanje. Odlučila sam se za psihologiju. To je nešto što me privlači, što mi je zanimljivo, i što je najbitnije, ona je pronašla mene. Predmet nisam imala u srednjoj školi, zato moram da uložim dodatan napor, a i konkurencija je prevelika. To mi je samo dodatni izazov, podsticaj, da još jednom prevazidjem sebe, i da uspem. Nadam se!

Lepo mi kažu da sam komplikovana, da uvek idem težim putem. Ali šta ću? Ponekad ne vidim dva puta. Zacrtam sebi cilj i idem pravo prema njemu, prečice me ne zanimaju.

Responses

  1. EMa,ja sam sigurna da ces uspeti 🙂 srecno 😉

  2. I ne treba da te zanimaju. Jer to onda nije to!

  3. Samo veruj u sebe! 🙂 Pa da uskoro popijemo kaficu kao koleginice 😉

    • Verujem! 😀
      Hehe, to bi bilo zaista lepo.. 🙂

  4. Dakle, da ti se želje ispune i da näm javiš d ali slavimo tvoj uspeh 🙂

    • Hvala puno! Prijemni je prošao, ja sam zadovoljna, sad čekamo rezultate! Javljam, obavezno 😀

  5. možeš ti to! go for it! 🙂 :*


Оставите одговор

Категорије

