Објављено од стране: Milica | март 14, 2013

Protiv sebe ne mogu


Takva sam. Ne umem da igram na kvarno i sitno. SVE ili NIŠTA. I ne trudi se da to promeniš. Ne možeš ničime, nikada.

Ne govori mi o ljubavi. Ona me je rodila, ona se u meni stvorila, ja sam je probudila. Mi smo sestre, majka i ćerka, prijateljice.

Ne možeš da me držiš za ruku, ako se plašiš nevolje. Ja sam nevolja, ne mogu od toga pobeći. Čuči u meni, ali povremeno ispliva. Ako te to plaši, bolje beži glavom bez obzira, dok ne bude kasno.

Ne trebaš mi ti da mi kažeš da je život težak. Ja sam se sa tim pomirila pre mnogo godina. Ne trebaš mi da mi lomiš krila kad želim da letim, da me tešiš kad želim da plačem, da me stišavaš kad želim da vrištim. Meni treba neko jači i sigurniji od mene. A mnogo sam jaka i sigurna u odluci da živim.

Od snova me ne možeš odvući. Oni su moja deca, za šta živim. Za njih kopam rukama i nogama, grizem zubima. Prvo oni, pa sve ostalo. Ako to ne možeš da podneseš, ne vredi, bolje kreni odmah.

Vidiš, lako je. Ili si uz mene ili si IZA mene. Prošlost. Brzo pustim ljude u život, ali kad odlučim, još brže ih izbrišem iz života.

Ne tražim odgovor, već ga znam. Znaš i ti, ali ne prihvataš.

Ne prihvataš da nisi dovoljno jak da budeš uz mene. Ti, kome se dive. Koji je u svemu najbolji, prvi, posvećen, pošten. Ti, ne ideš uz mene.
Nije strašno što ne možeš da budeš uz mene, ima strašnije nešto od toga. To što ne možeš da odeš od mene. I zato ćeš ti da gledaš kako ja odlazim. Zato ćeš ti da pratiš tragove mojih koraka dok im vetar briše tragove.

Responses

  1. Divan tekst, „ Ne trebaš mi da mi lomiš krila kad želim da letim…“

    • Hvala puno.

      • 🙂

  2. Tako je.
    Već sam u naslovu naslutio da si u pravu.

  3. Jako lepo.


Оставите одговор

Категорије

