Објављено од стране: Milica | мај 16, 2013

Sanjalica


Ne pitaj šta sanja sanjalica.
Zato što njeni snovi liče na bajke, ali se ne mogu ispričati.

Ne pitaj zbog čega plače sanjalica.
Zato što su njene suze biserne i padaju sa višim ciljem. Da bi ih drugi skupljali i preživeli zahvaljujući njima.

Ne pitaj zašto se sanjalica raduje.
Zato što ne postoji jedan odgovor. Raduje se svemu, jer to u njoj budi ljubav.

Ne pitaj zašto sanjalica ćuti.
Zato što u toj tišini ona sazreva. Od tišine pravi muziku koja je prati i danju i noću, ona je njen saveznik.

Ne pitaj zašto se sanjalica bori sama protiv svih.
Zato što se mnogo puta uverila da je njena slabost jača od tudje snage.

Ne pitaj zašto sanjalica oprašta.
Zato što su joj oproštaji duševna hrana.

Ne pitaj zašto sanjalica živi u ovom svetu bez snova.
Zato što su njeni snovi i njen svet u njoj, a ona u njima. To je posvećenost, to je pripadanje.

I naravno, ne pitaj ko je sanjalica.
To sam ja, to si ti, to su moji prijatelji, moje komšije. To su prolaznici na ulicama, bolesnici u bolnicama, to su deca u obdaništima. To su svi i to je svako. Potrudi se da shvatiš, videćeš koliko je lako.

Responses

  1. Divno Milice 🙂 Baš si me raznežila 🙂

    • Hvala puno, drago mi je da ti se svidja 🙂

  2. nežno poput sanjalice 🙂

  3. odlično 🙂

  4. Često na tvojim stranama čitamo citate poznatih…a retko nam pokažeš kako i sama umeš lepo da pišeš. Stvarno sjajan post sanjalice 🙂

    • Hehe, pa volim i ja da pišem, samo ponekad smatram da to nikog ne zanima. 🙂 Ali, vidim da sam pogrešila, tako da ću se ispraviti u budućnosti.. 🙂
      Hvala puno! 😀

      • Jedva čekam 🙂

  5. Odlično. Bravo!
    Pozdrav! 🙂


Оставите одговор

Категорије

