Објављено од стране: Milica | јун 26, 2013

Znaš li šta je sreća?


Kada te noću milujem pogledom dok spavaš.
Kada zaustavljam dah da te ne prekidam dok sanjaš.
Kada čuvam od drugih tvoje snove,
kada ne dam zori kroz prozore.

Za mene je sreća kada slušam disanje tvoje,
kada tvoje lice znam dobro kao svoje,
kada tvoje oči gledaju u mene,
ja sam dobro kad tebi krene.

Za mene je sreća i kad mi samo spomeneš ime,
ova ljubav je samo moja – ja se ponosim time.
Kada se naši pogledi slučajno sretnu,
kada je on srećan, videćete i mene srećnu.

Responses

  1. Ljubav je sreca 🙂


Оставите одговор

Категорије

